Godisfri dag. Godisfri dag. Godisfri dag Godisfri dag.

Ja ni som känner mig vet att det är väldigt sällsynt att jag inte äter godis. 🙈
Mina godisfria dagar förra året, ja de kan jag räkna på mina fingrar. 🤪

Igår var jag ledig så passade på att städa heeela dagen. Rent och fräscht på entreplanet och stor rensning i källaren. Blev inte riktigt klar men nu känns det ändå lite bättre. 
Så här såg det ut innan:


Resultatet blev lite bättre och även om vi har tvättstugan i pannrummet så börjar gymmet ta plats igen. 

Jag hoppas att jag ska bli lite mer motiverad att börja träna igen. 😇


Nu ska jag plocka undan disken och chilla lite. Ciao😊





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0